Sweet home

Nu är jag hemma igen. Har ätit lite lunch och har precis kommit ut från duschen. Ska ner till ica snart och handla med mamma.. genrepet gick sådär, mne ahh hyfsat bra iaf.. bättre än var jag trode så det var skönt. jag och Ylva svängde in en snabbis på en loppis påväg hem hittade jätte söta koppar men inte riktigt sånna jag tänk mig så köpte dom inte. iaf ska jag in till stan ikväll igen med Ylva. vi ska kolla på våran balettlärare när hon medverkar i en typ "teater". hon dansar nutida dans så det ska bli jätte kul att få se henne uppträda:) sen blir det till att ta det lungt hemma bara. är rätt så trött så ska bara vila ut mig tills i morogn då jag har två vårshower framför mig:) önska mig lycka till. pussen
Och såhär såg jag ut innan genrepet (as trött);
image1190
image1191

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0