The review's of the prism

Genrepet i fredags gick lite sisådär måste jag säga. Det är ju svårt att göra rätt när dom andra gör fel och går framför en. jaja, hoppas på att det blir bra på showen iaf och som tur är har vi ju en vanlig danslektion kvar (i morgon) och ett till genrep! Tack ohc lov, för det behövs verkligen.. I vilket fall efter genrepet åkte jag till täby där jag mötte upp niclas. vi kollade på skor och skjorta till honom.. det blev ingen skjorta denna ggn men skor blev det. ett åar jätte fina svarta spetsiga*) han var så söt så^^.. hehe
"du lär dig, jag lovar"
efter det träffade vi upp mamma och theo som hade handlat lite och åte hem för att grilla hos maarit och kalle:) det var trevligt men blev inte så sent. mat, godis, dricka och så ska det låta. vad mer behövs?:P
Idag eller rättare sagt i natt vaknade jag vid 4tiden av att niclas sprang på toa. han mådde illa och jag vet inte ritkgit vad det var för nått knas med honom för nu mår han bra igen men har bara lite känslig mage. ingen annan har blivit sjuk så tror inte det kan vara det. jaja, huvudsaken är iaf att han mår bra nu:) jag gick upp vid 5 i morrse för att göra mig iordning och åka vid 6tiden till Sundsvall med pappa. där var det väldans dött men jobba gjorde vi allt. vi hade iaf väldans kul på vägen ner. en massa skratt och tårar (glädjetårar), riktigt kul + en massa körkortsteori gick vi igenom. höll även på att krocka med två rådjur men som tur var klarade dom sig (och VI!) vi jobbade iaf fram till 1 tiden då vi sa att vi skulle käka lunch och sen beslöt pappa sig för att dra:P jag har kört hela vägen hem fårn sundsvall hem hit till rimbo. det var en jävla sträcka så jag har ju ont i hela kroppen och huvudet nu men vad gör man inte för att få köra 36 mil i sträck?:P det var kul iaf hehe... jaa, köra bil är ju inget problem om man säger så..
nu ska jag ner och kolla på körslaget med mammsi och pappsi. thim åkte till en kompis, emma är på kortis och theo är ute med nån så det är bara jag kvar, det största barnet dom har (som dom säkert hoppades på att få bli av med först) är kvar till sist;P hehe mys..
i morgon blir det dansa, dansa och åter igen dansa.. först vanlig lektion och sen på kvällen är det nytt genrep. även en massa plugg väntar, tyvärr! hoppas ni får en fortsatt trevlig lördagskväll...
hare bra heje
image1180

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0