Think-pity-of-oneself-day

Sådär jaa. Nu har det fått gått några dagar till utan att jag skrivit nått. Och som vanligt har jag en massa bortförklaringar;P nejj men iaf i tisdags när pappa fyllde år åkte jag senare på personalmöte och sen blev jag hämtad av hela familjen och så bar det av till vaxholmshotellet där vi käkade precis vid vattnet. jätte fint, god mat och mys. kom hem och då kollade jag på desperet så klart. sen pratade jag med hjärtat och gjorde inte så mkt mera..

igår (onsdag) var jag hemma från skolan. mår inte så jävla bra faktist.. mne men jag pluggade iaf. jag gjorde hälften av alla maträtter till min kokbok som ska vara inlämnad på måndag. resten ska jag och mamma göra i morgon:) sen åkte jag till norrtälje finklädd och mötte upp niclas:) åkte hem till honom och där befann sig födelsedagsbarnet dennis.. av min och niclas fick han ingenting utan vi ska ta med oss honom någon dag och bowla, käka och gå på bio:) en heldag med en massa mys.. det var mkt mat, fika och gäster. niclas åkte och träna och sen kollade jag på greys. senare kollade jag och niclas på 27 dresses. ohc hur bra var inte den då?! en typisk thilda film. mkt drama, kärlek och tårar. as bra se den! sen blev det sängtime..

Idag vaknade jag av krupphosta!:( inte kul inte kul.. har ont i hela lungorna och halsen för att jag har hostat sönder mig så det smakar ju bara blod. yeye, åkte till skolan iaf för hade ju nationella prov i engelska b idag. tänker itne säga hur det gick men ahh nu är det gjort iaf:) niclas är så snäll mot mig. han tar hand om mig och pysslar om mig, det är så underbart mysigt. han är verkligen rädd om mig och mitt hjärta. älskar honom mest av allt på jorden! i vilket fall har jag kommit hem för nån timme sen. har tyckt synd om mig själv så har ätit lite vaniljglass med kolasås och jordgubbskulor på:) mm, mums! nu ska jag ner en sväng och ikväll ska jag på genrep:S känns sådär men måste iaf vara där och få placering tills på söndag.
ha en bra kväll allihopa. heje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0