This was a long time ago

Hej! och som vanligt har det tagit lång tid igen innan jag skrivit. som sagt har jag fullt upp i min egen lilla värld:P sist jag skrev var i fredags då jag skulle iväg (för sent) till skolan. dagen rullade på och jag åkte hem med niclas. vi gjorde inte så mkt utan var bara hemma och tog det lungt och mös en massa så klart:)
lördagen hade han träning och jag åkte hem för att "plugga" (om man nu kan kalla det så). jag och mamma handlade maten vi skulle laga och vi gjorde den när vi kom hem. maarit var här och provsmakade min lax och niclas kom lagom till soppan och räkspetten:p hhee.. jag fick iaf bra betyg av dom båda och jag blev väldigt förtjust i morots- och räksoppan jag gjorde! väldans god måste jag säga.. iaf åt vi en massa gott, kollade på en film på tv och sne på en film som jag hyrde och käkade glass hela natten:) mysmysmys...
det blev sent och vi gick och la oss. på söndagen vaknade jag av klockan och insåg att jag ställt den fel så det vara bara att hoppa in i duschen och skynda mig att packa och väcka mamma och pappa så att någon kunde skjutsa mig till stoppet. jag fick skjuts och jag kom i rätt tid. men jävlar vad jag stressade:P hehe.. man kan ju inte komma försent när det är show! det var iaf en kaotisk morogn men allting gick bra. ja som sagt, det var vår show. första jag medverkade på var klockan ett då mamma, mormor och niclas kollade:) då visade vi upp både en jazzdans och en street.. sen hade vi en klockan fyra och då visade vi bara upp jazzen.. det gick bra och jag är faktist hyfsat nöjd. dock är allting slut nu och det känns inte bra alls.. jag vill ju fortsätta och nu kommer jag inte få dansa förns i augusti igen.. känns lite tungt men ska försöka hålla igång med annat under tiden. sista showen kollade iaf min lärare och hennes man på dom och verkade rätt så tagna av allting:P hehe.. det var kul att dom ville komma och kolla iaf och få se en ny sida av mig:) sen fick jag skjuts hem av dom och hemma väntade det en kärleksfull man till mig, god mat, fina blommor och en härlig dusch! det blev inte så sent och jag sov som en stock hela den natten kan jag ju meddela:)
image1227
Här har vi hela gänget:)
image1228image1229
Och här har ni Ylva och mig (som vanligt) & mina fina rosor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0