Tired of being lonely

God morogn! Har precis stigit upp ur sängen. det var riktigt skönt för idag är första dagen då jag har fått sova ut på riktigt. fick ett sms av niclas så jag ringde. har precis pratat med honom om allt och ingenting och han kommer hit ikväll efter jobbet. jag ska dansa idag och sne ikväll är det genrep. så ylva och jag ska vara kvar på dansen i tre timmar efter dansen för att jag inte kan åka hem emellan:P så det blir nån middag där och så.. även fast jag sovit ut idag känner jag mig lite hängig och trött. huvudverken känner jag även sitter kvar lite i bakhuvudet från igår så ska ta mig några piller och käka lite frulle så får jag se hur jag mår sen..
saknar närheten och beröringen. behöver inte säga mer än att jag vill ha dig här
ha en bra dag kompisar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0