Today is woderland my home

Idag är jag hemma från skolan. Mår sisådär med rinnande näsa och hes röst. Ska åka och handla med mamma snart så att jag kan göra min kokbok. Vi ska göra förrätter och sedan ta kort på dom:) Kul, pappsi fylle år idag! Så vi ska även hämta ut tårtan på mitt jobb. En choklad tårta med nötbotten:D mums! vid fyra ska jag på personalmöte och sen blir jag hämtad av familjen och så ska ut och käka på en restaurang i vaxholm, mys säger jag bara!*) tyvärr kunde inte min käraste kära följa med idag:( men vi ses i morogn då vi ska hem till honom och fira dennis:) det är så många som fyller år nu! herre gud hinner inte med allt.. jaja, nejj nu ska jag kila, hare bra pussen
image1221
Grattis pappi!:)

Kommentarer
Postat av: Linda

Stackars liten som är sjuk...
Vilken himmla fin bild tänkte jag bara säga, har du tagit den?
puss

2008-05-13 @ 23:08:01
URL: http://engelflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0