Walpurgis night

Nu har jag inte skrivit sen i måndags igen. Det går aldeles för många dagar. men jag har haft så mkt annat för mig. sist jag skrev var jag iaf i skolan i måndag och skulle på min fösta körlektion. det gick väldigt bra och det var kul, efter det gick jag i stan och shoppade för fullt! först köpte jag en NIVE bodylotion och kastanjevatten på åhlens, sen blev det ett par leggins på lindex, en klänning från gina, absolut torr från apoteket, och en massa små saker fårn Yves Rocher, sist köpte jag jordgubbar på hötorget:) men sen gick jag även in på SOUK och kom på att mamma sa att jag skulle köpa mig vilket halsband jag ville som födelsedagspressent så det gjorde jag. ett jätte fint berlockhalsband med tre berlocker på:) senare mötte jag upp niclas och vi tog bussen till honom. där fick jag även paket av hans familj, ett pressentkort på Åhlens för 500kr. tack så mkt det är verkligen behövligt!:) sen senare på kvällen åt vi jordgubbar med glass:)
i tisdags åkte jag till skolan från niclas. gick upp till sarah en stund på morgonen innan vi börja. hela dagen planerade jag, sandra, carro och sarah om nästa torsdag då vi ska ha provmatlagning i skolan. vi gjorde en inköpslista och meny m.m. det kommer nog bli riktigt bra tror jag:) sen hade vi pilates på sista lektionen vilket var hyfsat kul, kul att prova på iaf + att våran lärare inte kunde hålla tätt och låg och prutta när vi hade det!!! asså ahh, inget mer prat om det kan jag ju säga... sen åkte jag till täby och hade klädrep på dansen, det gick bra förutom att jag glömde mitt nya halsband i en av mina danskompisars ficka:( hoppas hon kommer ihåg att ta med det på fredag när vi syns igen...(har ju inte hennes nr självklart!) sen åkte jag hem och niclas var dära och mös med mig hela kvällen:)
igår var det onsdag vilket betyder sovmorgon. jag och niclas åkte med pappa in till norrtälje, eller pappa och pappa JAG körde;P då åkte vi till polisen ohc gjorde ett nytt pass till mig och sen åkte vi upp till skolan. där hade jag engelska och muntligt nationelltprov. det gick hyfsat bra men jag är nöjd och skönt att det är över nu! till halv tre åkte vi ner till roden och hade mösspåtagning. det var as kul men man får ju några tårar i ögonen så klart! tyärr blev inte kvällen så bra.. niclas skulle åkt med sina kompisar men jag förstörde det tyvärr:/ och jag kunde inte komma ut på krogen efter soma tt mitt legg är snott och mitt pass har både gått ut och är borta! men men.. sarah var jätte snäll och erbjöd mig ne plats hos henne senare på kvällen men när jag kom till busstationen satt niclas där och väntade på mig.. jag har aldrig blivit så glad men samtidigt så arg på mig själv i hela mitt liv.. uscha, bussresan hem var jobbig men det blev bättre under kvällen.. vi var hemma och åt god middag med min familj och kollade på tv. det blev inte så sent men vi båda behövde nog sömn.. jag är fortfarande hemskt ledssen och jag vet att det kommer ta tid.. men du är så snäll och vacker, och jag älskar dig över allt annat.. du är helt enkelt för snäll..
jag älskar dig Niclas det hoppas jag att du vet...
Och lite bilder från gårdagens mösspåtagning;

image1171
Jag & Caroline
P.S Glad valborg allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0