Saturday on a buss...

Hallojsan! JUst nu sitter jag på buss 639 och min hållpalts är till mor och far. Jag bestämmde mig för att gå upp i hyfsad tid idag för att komma iväg rätt. Om jag hade velat och om våran ugn hade fungerat så hade jag kunnat åka med Svenne och Nettan hem till oss senare idag men efter som att som sakt var ugnen har gått söndetr så har jag inte kunna baka desserten som jag ville bjuda på ikväll. Så jag åker hem nu och sen tar jag bilen till ica ohc handlar och så får jag baka hemma ist. Det blir en halloween tårta med (svart) maräng. Hoppas jag lyckas:P

Jag stannar där över natten för niclas ska ändå jobba ikväll. jag kund eåkt hem ikväll med svenne och nettan men efter som att dom bestämmde sig för att stnna över natten dom med så får det bli så. Orkar inte sitta på en buss och två tunnelbanor ikväll. + att niclas ska åka hem till sin fmailj i morogn då han är ledig och sedan hämtar han mig på kvällen och kör mig till dansen:)

Nejj nu ska jag lyssna på lite bra musik och läsa min hemska bok. Ha en trevlig alahelgonahelg:)
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0