No more...?

Hej! Okej, nu ska jag berätta om mitt nya liv. Men väldigt kort. Jag älskar det! Jag och Niclas har världens finaste lägenhet och det tar mig max en kvart att ta mig till jobbet som jag verkligen trivs på. Jag får jobba med det jag vill, att hjälpa och serva människor. Dock fr man inte alltid den respons man vill av folk men när man väl får det höjs ens självförtroende till topp. I vilket fall trivs vi jätte bra i vran mysiga lägenhet. Dock är det så att jag inte längre varken orkar eller tycker att det är kul att skriva här i bloggen. Det blir helt enkelt inte av, så jag funderar på att lägga ner. Får se hur det blir med det.
Ha en bra vecka iaf. pussen

Kommentarer
Postat av: sarah

hur ska jag då kunn aläsa om allt kul du gör :P ? :) puss saknar dig

2008-10-28 @ 10:27:13
URL: http://haras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0