Tired...

Hellojsan.
LÄnge sedan men jag orkar inte längre skriva hära. I måndags jobbade jag, jag öppnade, sedan dansade jag och efter det på kvällen mös jag med Niclas efter som att vi firade ett år då. Han fick en påse med smått och gott i och jag fick ÄNTLIGEN det porslin jag önskat mig!:D tack älskling..

tisdagen jobbade jag bara, onsdagen öppnade jag och sedan mötte jag upp niclas vid t-centralen och vi begav oss till odenplan och wallenmans intima där vi kollade på standup med björn, özz, måns & nån mer kille. det var iaf jätte jätte roligt och sedan åt vi en väldigt god och trevlig middag på en restaurang i närheten (vägg i vägg). idag har det varit torsdag hela dagen och det har gått bra på jobbet med lite missar, lite händelser, lite rädsla m.m. nu ligger jag i sängen och tänker sova. är hur trött som helst och vill inte gå upp i morogn ooch åka till jobbet. men måste, bb, både jag och chamo är smått sjuka:P kul, nej!

just, idag fick jag veta att lägenheten blir klar i morogn så vi kan flytta in på lördag, äntligen! men kul att niclas jobbar hela helgen då.. japp, en hel del väntas till helgen kan jag ju säga.. kulkul, vet inte. sov nu. pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0