Iindignant and damned, disappointed and angry

Jag är upprörd och förbannad, besviken och arg. Det är inte min bästa dag idag och jag är inte på nått bra humör och ingen gör det bättre just nu! Åh, jag behöver bara få sova och vara ifred men ingen tycks fatta det. Och antagligen så är det inte bara jag som är på dåligt humör idag heller. Och jag blir arg för att du inte städar, och jag blir arg för att jag själv inte heller städar. och jag blir förbannad för att du skriker, och jag blir förbannad för att jag inte förstår mig på vår nya torktumlare. Och jag blir upprörd när jag äntligen har lagt mig tillrätta och behöver gå upp för att tvätta!

Usch nu går jag och lägger mig...
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0