No personal chemistry...

God morgon!
Idag är det måndag och jag ligger i sängen brevid en sömntuta, även kallad Niclas:P Idag ska vi in till Norrtälje är det tänkt. Han ska köpa en jacka och jag lite smått och sedan ska vi köpa present till hans mamma som fyller år i helgen. Intresant... Och när vi är klara ska
jag möta sarah på en fika:)

Ikväll har jag balett!:D jag längtar faktist konstigt nog måste jag säga. Jag hade även utvecklingssamtal igår med Kajsa som är min mentor i dansen. Jag har ju inte direkt personkemi med henne men det gick väl bra. Dock får jag inte riktigt sakt vad jag vill säga för jag vet inte hur jag ska lägga fram det. Men men... Shit the same. Jag hade även street igår och det gick hyfsat bra. Jag var borta förra veckan så dom andra hade lite försprång men om man ser så så gick det hyfsat.

Jag jobbade även igår vilket gick bra. När jag slutade kom Niclas förbi och vi åkte till lägenheten och skulle kolla hur långt dom kommit med målningen. Dom hade inte kommit nån stans alls! Inte ens han som skulle slipa golvet hade börjat och då fick vi veta att det hade blivit problem med trömmen så det var därför. Men han skulle tydligen sätta igång idag med det. Så vi får se när vi kan flytta in men iaf nästa vecka nån ggn.

Niclas tog även med mig igår kväll innan dansen och bjöd mig på restaurang. Det blev Tegel av alla ställen men det var nära och bra och gick fort:P MAten var helt okej och jag åt lax med nån potatis och niclas nån laxpasta.

Nej nu ska jag väcka den här sjusovaren så att vi kommer iväg nån ggn. Ha en bra dag. Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0