Tired like he**

04:30 ringde min klocka i morse och det var igentligen tid för att gå upp då. Men jag tog mig friheten att sova till fem iaf:P gick upp och klädde på mig, gjorde mig iordning, tog på mig uggs, halsduk och vantar och kravlade mig ner till bussen. det var helt kolsvart när jag åkte till jobbet och det hade knappt hunnit ljusna när jag var framme vid sju. öppnade straxt före 8 och sedan dess har dagen rullat på i en dundrande fart. jobbade till tre då jag blev avlöst och slutade för dagen. gick i lite affärer i stan och köpte lite smått. Sen bar det av till täby (dansen) där jag kom precis lagom till balettlektionen. det gick väl hyfsat bra idag men jag är helt slut i huvudet och kroppen. nu tänker jag snart gå och lägga mig så att jag får sova LÄNGE för jag börjar inte förns 11 i morogn så jag får gå upp 8 i morogn iaf och sen är jag ledig på onsdag:D


Två rosetthårspännen och två nagelack från Cubus
Och boken "Modell sommar" från bokaffären

Nejj nu ska jag sova. ha en trevlans natt. pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0