The visit...

Hallojsan!
Idag är det lördag och jag har jobbat hela dagen. Men jag började iaf inte förens 12 så det var skönt med en lugn moron + att jag tog bilen till jobbet och det var ju ännu skönare måste jag säga! Dagen gick väldigt fort och Ylva kom på besök med. Trevlans trevlans... Hon fikade lite och sen väntade hon till stägning då jag visade henne vart våran nya lägenhet låg och sedan fick hon skjuts hem:) Även påvägen hem tankade jag och sedan han jag inte mer än att äta middag hemma så ville thim ha skjuts till nån kompis i norrtälje för att han skulle på lan, så jaa, snäll som man är så skjutsade jag honom. När jag droppade honom åkte jag förbi en sväng hos sarah och mathias och hälsade på. det var väldigt trevligt att träffa sarah igen efter som att vi inte träffats på hela sommaren! dom har även skaffat en katt. ursöt men lite läskig måste jag säga. rätt vild:P och jag som är rädd för katter hade det lite svårt med den på nära håll, men på avstånd gick det bra:)

Nu sitter jag iaf hemma och har precis ätit lite efterrätt och kollar på sing along på 3:an. Tänkte ringa niclas snart. han är på jobbet så får hoppas på att han kan svara. har inte hört någonting av honom idag så antar att han har rätt mkt att göra.

nejj nu ska jag kila. ska även upp och jobba i morogn igen.
ha en god natt. pussen

Kommentarer
Postat av: sarah

jätte kul att du kom förbi gumman :) hoappas hon itne skrämmde dig för mycket hon är snäll :) pussar

2008-09-14 @ 15:16:40
URL: http://haras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0