A long weekend...

Heje! I onsdags skrev jag ingenting för det blev så sent men iaf så dansade jag både jazz och mordernjazz för första ggn. Det var verkligen kul och jobbigt men precis i slutet av lektionen skulle vi krypa under varandra (fråga inte) och då "gick" en tjej i gruppen in i min arm så min axel hoppade ur led men direkt tillbaka igen. Det var skit läskigt och gjorde skit ont verkligen! Jag var jätte chokad och helt borta. men iaf så gjorde ont hela kvällen och hade även svårt att sova på natten fast jag tagit två alvedon och sov med värmekudde på armen. Men tillslut somnade jag iaf.

Igår (torsdag) var den dagen då jag skulle provjobba vilket jag gjorde med. Det gick bra faktist så nu bad dom mig jobba både i morogn (idag), lördag och söndag. Det är nämligen konsert på lördag och söndag så då lär vi ha öppet lite längre än var vi igentligen ska ha. Igår var jag iaf helt slut när jag kom hem vid nio tiden så jag åt bara middag och ick och la mig.

Idag gick jag och niclas upp samtidigt för att köra pappa till b romma flygplats. Han skulle spela på hästar nu i helgen coh mamma åkte nu på kvällen med ett annat flyg ner när hon slutat jobba. Så dom är borta hela helgen. Men iaf vi skjutsade pappa och sen åkte vi tillbaka till mörby centrum och ställde bilen där. Hehe, och när vi kom dit fick vi lite problem men det var nog enbart för vi båda var väldigt, och då menar jag VÄLDIGT trötta. hehe, jaja när vi vaknat till lyckades vi lösa det iaf och åkte till varsina jobb. Idag fick jag jobba med två nya tjejer och dom båda var väldigt trevliga och det var faktist kul att jobba idag. Det blir roligare ju mer man kan. Men jag måste säga att det är väldigt skönt att redan kunna kaffe maskinen och ha en del kassavana för annars hade det nog blivit väldigt svårt att lära sig alltiong på en ggn. Iaf sitter jag hemma nu nyduschad, nyäten och rätt trött. Kollar på en film som snart är slut men har köpt hem glass som jag nog snart ska hugga in på:P

Men ha en fortsatt trevlig helg alla:)
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0