Thank god it's Friday!

hejhej bloggen! nu var det ett tag sedan jag skrev men det har varit så mkt nu på sistonde så har inte orkat helt enkelt. Det har i princip bara handlat om jobbet och dansen alla dagarn. I onsdags var jag iaf ledig trots allt och även Niclas så vi åkte till Ikea och köpte med oss hela livet hem känndes det som:P vi hade även planerat eller hoppats på att nått rum i lägenheten skulle vara färdigmålat så att vi kunde ställa in allting där men det var det inte tyvärr. så vi fick åka hem med allting igen:P jaja..

dock känns det lite tråkigt att allting skjuts upp hela tiden med lägenheten men det har tillkommit lite komplikationer på vägen som (förhoppningsvis) är lösta nu. så än en ggn så flyttar vi in nästa vecka hoppas vi. men då måste det fan vara klart.

idag är det äntligen fredag iaf och jag är trött.  jag har jobbat hela dagen och väl hemma har jag bara kollat på tv. pratade nyss med niclas och han hinner förhoppningsvis med den "tidiga" bussen hem som går straxt efter 12 från stan. frågan är om jag kan hålla ögonen öppna tills dess...

i morgon är jag iaf ledig för det är ju lördag och äntligen så har jag fått reda på att från och med måndag så kommer jag att jobba heltid måndag - fredag varje vecka! YES! äntligen lite rutiner i det hela. vilket betyder att jag är ledig varje helg. Chamo som jag ska skiffta med har även varit jätte snäll, och jag är henne evigt tacksam, och låtit mig öppna varje måndag och onsdag så att jag hinner med min dans. det är verkligen så snällt av henne, så tack för det gumman!:)

Som sakt var är det lördag i morogn och Niclas familj är bjudna hit för första ggn på middag, det ska bli spännande. hehe.. det kommer nog gå bra för dom har ju träffats förr. erica kan knappt bärga sig tills hon får bada i våran "pruttpool" (spa). hon är ju så helt underbar!

Sedan på söndag är det dans för mig på kvällen men på dagen ska pappa hjälpa oss att hämta sängen hos niclas föräldrar, åka till ikea och köpa sänggavel och sedan åka med det till lägenheten. skönt att allting börjar ta form nu:)

Nejj nu är det knappt att jag kan hålla ögonen öppna så det blir nog sängen för min del. ha en skön sömn. pussen


Jag & Erica för ca ett år sedan







P.S. På måndag har Thilda Färeborg & Niclas Nilsson
varit tillsammans i ett år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0