This is a story about a girl...

Jaa.. Hejsan! Nu har det gått väldigt lång tid igen sedan ajg skrev. Men det är nämligen så att min dator eller rättare sakt internet har pajat så jag väntar på att det ska bli fixat så just nu sitter jag i Theos rum och skriver. Vilket dock inte är så populärt;P

Iaf så jobbade jag ju hela förra helgen och i måndags körde jag upp och klarade det!:D Det är riktigt skönt måste jag säga. Jag körde upp i Södertälje så jag körde självklart hem sen medans Niclas fick luta sig tillbax i sätet brevid:) Men innan vi åkte hem stannade vi till och åt på donken och sedan åkte vi till Ikea i Barkarby. Dock fick vi inte med oss så mkt saker hem. Men det var mysigt iaf. Väl hemma gjorde vi inte så mkt för sedan tog jag bilen till täby där jag hämtade upp Ylva och sedan åkte vi till dansen och hade balett. Efter lektionen skjutsade jag hem henne och sedan åkte jag hem och då gjorde jag inte så mkt mer än att jag åt middag och duschade.

Tisdagen såg ut på föjande sätt. Jag och Niclas var båda lediga så vi åkte till Arninge och tog lite provfärger. Sedan åkte vi till Hammarby och mötte upp Peter och fick nycken till lägenheten! Vi åkte dit och kollade för första ggn och det var verkligen fint! det enda som skulle göras nu var att slipa golven ohc måla om. Så vi skrev en lapp med alla färger och vad som skulle målas i vilken färg och sedan pratade vi med peter och förklarade våra önskemål gällande borttagning av garderober m.m. Det var iaf väldigt kul att äntligen få se lägenheten måste jag säga! Riktigt kul!:D Efter det åkte vi iaf till Norrtälje och tog lite mer färgprover till oss själva för att ha och se kombinationer som vi ska ha i dom olika rummen. När vi var klara där var vi rätt hungriga så vi tog oss en varsin "BAMSE korv"! hehehehhe.... (internt skämt)
Efter vistelsen i norrtälje bar det av hemmåt där vi böt bil med mamma och sedan åkte jag och Niclas till Uppsala och handlade lite grejs på Ikea. Vi fick med oss en lampa, skärbrädor, muggar och en tv-bänk. dock har vi itne så mkt utrymme att ställa allt på:P Vi tänkte även köpa med oss en sängstomme men vi kom på att den kanske inte skulle få plats i bilen så väntar med den tills vi har släp och tills lägenheten är klar. Sen åkte vi hem och åt middag och sedan sov gott:)

Igår jobbade Niclas och Theo var hemma från skolan så jag tog med mig honom till Brottby där vi mötte mamma på hennes jobb och fick bilen. Där träffade jag även min gamla fröken Lotta. Det var verkligen kul att se henne och hon sa att jag var mig lik:P Ahh det var kul att se henne och att hon mådde bra:) Jag och theo tog iaf bilen och åkte till Täby c där jag köpte lite grejer på Panduro. När vi väl var klara handlade vi mat och sen hämtade vi mamma på jobbet vid fem tiden då jag även fick träffa Caroline (en gamal barndoms "kompis" som jag alltid bråkade med!) HA! Det var faktist kul att träffa henne med och hon var verkligen sig lik. I vilket fall åkte vi hem och åt middag och sedan var det bara att slänga sig in i bilen, åka och tanka, hämta Ylva, åka och dansa mellan 19:20 - 21:55, skjutsa hem Ylva efter ett pitstop på macken, åka hem, duscha och sedan gå och sova. En dag med mycket fläkt och släng. HAHA, jaa jag dansade ju klassiskt igår så det är ju inte så konstigt att det var fläkt och släng då! (Bara dansare som förstår sig på! Så är du inte det, glöm det:P)

Idag är det torsdag och Niclas började inte förns fyra på jobbet. Så vi fick en mysmorgon tillsammans med mycket kramar och pussar:) Har precis ätit lite pannkakor och ska snart börja packa lite saker i kartonger tänkte jag. Ska även göra ett kort till Niclas mamma som fyller år nästa vecka. Och sedan när pappa ringer ska jag beställa mat och sedan åka och hämta det samt handla. Mamma kommer inte hem förns typ halv tio ikväll pgv möte på jobbet och niclas jobbar till stägning. Jag har ingen dans idag:( men i morogn ska jag jobba så det blir inte allt för sent för mig idag.

Nejj nu ska jag göra kort och sedan packa. Men ni får ha det så bra iaf. Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0