Like last week

Nu är det drygt en vecka sedan jag skrev här i bloggen. Det är nämligen så att jag har provjobbat från fredag tills igår (söndag) på ett café i hammarby sjöstad. det kändes bra, från början men det var inte lika bra. alltså allting har gått bra för mig men hon som var chef där är lite skumm och lämnade mig själv där första dagen:S hon gick två och jag fick stänga vid sex:S jag kan inte förstå varför man gör så mot en som ska provjobba?! nån som kan svara på det? iaf gick alla dagar bra men jag ska nog inte jobba kvar där iaf.

i morgon ska jag till globen och prata med en chef på ett annat café. jag hoppas verkligen att det känns och är bra där. åt minstonde bättre än på det sista. det såg trevlig ut där iaf och jag blev bemött på ett trevligt sätt när jag lämnade mitt cv där.

I lördags åkte jag efter jobbet till niclas jobb och träffade honom och sen ringde pappa och sa att familjen skulle möta svenne, nettan, linda och filip på grönan så då åkte jag dit och mötte upp dom med och där var vi hela kvällen. det var riktigt trevligt och efter jobbet kom även niclas dit:)

idag åkte jag och pappa in till stan där jag fick skriva på kontraktet på min och niclas lägenhet!:D yes! äntligen är den vår!!! nu ska dom bara sanera och städa ur den och sen ska vi ta dit målare så att dom gör om det som vi vill ha det. max två veckor kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0