We'll pack our bags and leave the town

Hellojsan!

Idag har jag verkligen haft en mysig dag med Niclas i stan. Vi började dagen med en lång sovmorgon och mys i över en timme i sängen innan vi gick upp för att äta frukost. Efter det gjorde vi oss iordning och tog bilen till stoppet och åkte bussen vidare in till stan. Först åkte vi till globen där jag hade möte med Erol på Cofee house by George. Det lät jätte bra alltihop och det verkade bra med så jag ska provjobba på torsdag:) Det kändes iaf mkt bättre än på förra stället så hoppas verkligen på att det går bra på torsdag. När mötet var avklarat gick jag och Niclas och åt lunch och sen åkte vi tillbaka till t-centralen. Vi gick lite på drottninggatan och kollade i olika affärer och sedan tog vi en fika på PUB.

När klockan var sisådär fem åkte Niclas till jobbet och jag hem. Nu är jag hemma och har kollat på lite hemsidor med lite presenter för Niclas mamma fyller 40 snart så vi funderar på vad vi ska köpa. Men nu har jag komit på det! Kan dock inte skriva här vad det blir.

Nu ska jag gå ner och äta lite middag framför en film tror jag och sedan tänkte jag nog packa lite grejer i kartonger. Vi flyttar ju snart!:D

Ha en bra kväll, pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0