What a wonderful world...

Hellojsan!
Just nu ligger jag i sängen (igen) och borde sova. Men Niclas är på jobbet och jag längtar så efter honom. Han skulle verkligen fått ligga här i sängen med mig nu och hålla om mig tills jag somna. Men nehej här får man somna själv:P
Dagen har iaf varit bra. Jag och Niclas åkte till Norrtälje efter mkt om och men idag och först köpte Niclas en jätte fin jacka och sedan köpte vi present till hans mamma som fyller i helgen. Tänker inte säga vad det är än:P Efter det träffade jag upp Sarah och Niclas åkte hem. Jag och Sarah kollade lite i affärer och jag köpte en svart skjorta, en svart enkel långärmad tröja, ett svart (lite snyggare) partylinne och en urmysig sjal:) Skjortan och tröjan är tänkt till jobbet. Iaf sen gick vi och fikade lite mys. När vi kände oss klara åkte vi upp till Ö&B där jag köpte en skurhink;P Det ni... Hehe, sen körde jag Sarah till jobbet, åkte och handla och åkte hem.

Väl hemma han jag inte göra så mkt mer än att byta om och sedan åka för att tanka, hämta Ylva och sedan åka till dansen. Idag var det balett som stog på schemat och det gick ävl sådär måste jag säga.

Nu är jag hemma och ska snart sova. I morogn ska jag åka till mormor över dagen och ha det trevligt.
Sov så gott. Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0