This is the last goodbye...

Nu har jag bestämmt mig! Det har nu gått ett ex antal månader sedan jag skrev sist och det känns bara onödigt och hjärtlöst (för min egen del) att fortsätta skriva i bloggen. Den bara finns utan någon som hellst användning. Jag har inget sug att skriva längre och jag trode det möjligtvis skulle komma tillbaka i sinom tid, men tydligen inte. Så nu har jag bestämmt mig för att lägga ner detta projekt och fortsätta mitt liv som ingenting annat har hänt;P

Dom som behöver veta om mitt liv får göra det iaf. Dom som inte har med mitt liv att göra ska inget heller veta. Så nu mitt sista inlägg tänker jag ägna till en väldigt speciell person som inte finns kvar i livet. En som jag tyckte om väldigt, sådär fruktansvärt mkt. Han var en bra människa och fanns där bara. Jag har hört att du var en seg en, men tillslut fann du ro i själen och förhoppningsvis har min önskan om änglarvingar slagit in nu. Jag vet att jag aldrig mer kommer kunna se dig, träffa dig och krama dig. Men du betyder fortfarande lika mkt för mig. Och minnerna av dig kommer leva kvar med mig. Du hade en massa knasiga ideer, och ännu roligare komentarer om allting. Jag älskade när du var på ditt bästa humör och var pigg. Så himla rolig! Jag saknar dom dagarna, men jag minns dom fortfarande iaf.
Morfar, det här var för dig. Jag saknar dig så otroligt mkt!
Din bästaste Thilda

Jag i morfars knä när jag var liten...

Jag i morfars knä (igen) någon jul...

Precis i början när morfar blev sjuk...

R.I.P Rune (morfar) Gustafsson 14/8 -06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0