cv

Hej!

Jag bor i Hammarbyhöjden sedan ett år tillbaka med min pojkvän Niclas. Vi har ett stadigt förhållande och trivs jätte bra tillsammans i vår mysiga lägenhet. För övrigt består min familj av mamma, pappa, två småbröder och ett fosterbarn som bor hos dom. Jag har en väldigt bra kontakt med min familj och väldigt starka band.

 

Förra året gick jag ut gymnasiet där jag gick hotell & restaurang programmet med inriktning turism och hälsa. Det passade mig väldigt bra pga min höga sociala kompetens, jag älskar att träffa nya människor. Förutom mitt modersmål svenska så gör jag mig väl förstådd på engelska. Jag har även ett enormt register när det gäller att ta kunder. Har kassa vana, är stresstålig och alltid på språng. Jag är väldigt utåtriktad, trevlig, ser alltid till kundens bästa och försöker i så god mån som möjligt att uppfylla deras önskemål.

 

Under min gymnasieutbildning jobbade jag även extra på helger, kvällar och lov på en restaurang i Norrtälje, The Spa Bar.

 

Mitt första jobb efter min utbildning var på caféet En liten smula i Norrtälje. Smulan tog över ett redan befintligt sommarcafé på Norröra (Saltkråkan). Där blev jag utsedd till att vara ansvarig under hela sommaren. En helt ny upplevelse! Efter avslutad säsong fick jag bästa lovord för mitt arbete. Men jag valde dock att sluta på pga min flytt till Stockholm.

 

Under ca ett år har jag jobbat som cafébiträde på Coffee House by George i globens centrum. Jag har jobbat där som heltidare och har trivts jätte bra med mina arbetskollegor. Men söker nu nya utmaningar och erfarenheter!

 

Tidigare jobb har varit en del praktiker som på Tabloidtryck i Norrtälje, Presentaffären i Rimbo, Radison SAS Arlandia hotell samt på Täby Park hotell. Jag har även varit klädmodell på en visning som Rädda barnen anordnade år 2005. På mina samtliga arbetsplatser har jag alltid fått goda lovord för mitt arbete och min sociala förmåga.

 

På min fritid dansar jag en hel del på en dansskola i Täby som heter Sway. Där har jag dansat sedan jag var fem år gammal och där får jag tillfälle att utveckla mitt största fritidsintresse, nämligen dansen. När jag har fritid över gör jag som alla andra i min ålder, träffar vänner och pojkvän, shoppar och umgås med familjen.

 

När jag antar mig någonting så gör jag det alltid till 100%. Och att jobba mycket och hårt är inga problem för mig, när nu min pojkvän även jobbar enormt mycket som kock på Gondolen.

 

Hoppas att jag låter som en glad tjej och att ni blir intresserade av att höra av er till mig.

Mvh/ Thilda Färeborg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0